.

Never get so busy making a living that you forget to make a life...

Salam Selamat Datang

FiED (Finance and Economics Department) is not an official blog represent COBA or UNITEN (Universiti Tenaga Nasional). This simple blog dedicated to my friends in the Department of Finance and Economics COBA.

Tuesday, February 23, 2016

Projek HibiscusAlley@UNITEN.1LOF, FiED

Alhamdulilah akhirnya berlangsung juga dengan jayanya projek HibiscusAlley@UNITEN.1LOF ini pada 22 Februari 2016.

Ini adalah sebahagian daripada gambar yang saya dapat dari kawan-kawan.  Sebab masa itu saya sibuk menanam pokok-pokok bunga raya. kalu tidak, sayalah yang sibuk berselfie.


Berposing dulu...tanam kemudian

Siapa nak siram pokok aku nanti yea?

Ini pokok bunga raya saya punya, jangan ambik!

Kena bubuh tanah dulu ...baru pokok, pas tu tanah semula...sebelum siram

Asyik aku jea jadi MC...

Inilah pokok bunga rayaku..., daunnya berbatik.

Dr bawa bunga warna apa?

Kumbang dan bunga...

Beratnya tak ada orang ke nak tolong angkat?

Pasu kat sana oiii...!

Mana lebih cantik, bunga ke kita orang?

Bila nak start ni? Tak sabar bnak menanam dah!
Model bunga raya terbaik! - Wakil Jabatan 

Meesham  muncul memberi sokongan...terima kasih

No comments:

Post a Comment